Hollandse Eenheid!
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Verwijdert?!

Go down

Verwijdert?! Empty Verwijdert?!

Post by Lord_cesar Tue 1 Aug 2017 - 20:38

Ik wou me gisteren aanmelden op het forum, is mijn account blijkbaar verwijdert weet iemand waarom? affraid affraid

Lord_cesar
Guest


Back to top Go down

Verwijdert?! Empty Re: Verwijdert?!

Post by Louwrens Phoenix Wed 2 Aug 2017 - 6:03

Doet dit een belletje rinkellen.
Als rasechte Leidenaar kan ik niet toestaan dat we samen door éénzelfde deur gaan laat staan in onze partij zit ,en als je nog een beetje fatsoen heb verlaat je onze clan vrijwillig.


Lord_cesar

[3/02/17 17:46:23] marcus crorvinus: Information about the Character

Cesar de broer van Maarten, De een die van niets naar alles is kon zijn gegaan..
Die zomaar ieders vertrouwen kon winnen, cesar wist allang dat zijn broer dit van plan was.. Maar niemand luisterden, nu zien ze de schade en door de plotselinge verdwijning van Maarten, dent Cesar dat het graafschap er iets mee te maken heeft.. revenge zal hij maken wees daar maar zeker van..

Wordt vervolgd...


Lord_cesar

Louwrens Phoenix

Posts : 584
Join date : 2015-08-06

Back to top Go down

Verwijdert?! Empty Re: Verwijdert?!

Post by Lord_cesar Wed 2 Aug 2017 - 17:36

Ik heb idd die tekst geschreven dat ontken ik niet, maar ik heb toen nagedacht en ik wist dat het een slecht idee was en beter het graafschap men vriend kon houden.. En als je denkt dat ik echt zo kwaadaardig bent vraag maar aan de ex burgemeester (Mestdaghje) dat ik niet zo ben, ik heb van haar een lening van 400 fl gekregen en heb dit tot de laatste fl teruggegeven, en hierbij heb ik ook men dienste verlengt van goedkoop tarwe en gierst leveren.. En ik heb me trouwens ook voor het graafschap ingezet (kijk mijnenwedstrijd en plukwedstrijden) waarbij ik aan heb meegedaan, om het graafschap te helpen.. Maargoed als jullie denken dat een fout van het verleden de toekomst moet zijn, goed... Blijkbaar gelooft men niet meer in een 2de kans...

Lord_cesar
Guest


Back to top Go down

Verwijdert?! Empty Re: Verwijdert?!

Post by Louwrens Phoenix Wed 2 Aug 2017 - 18:58

Het feit dat de burgemeester van Leiden bij onze clan behoor is al een reden genoeg,een tweede kans...er zijn grenzen.
Ik vraag je ook om vrijwillig uit onze clan te stappen als je nog een beetje fatsoen heb.

Louwrens Phoenix

Posts : 584
Join date : 2015-08-06

Back to top Go down

Verwijdert?! Empty Re: Verwijdert?!

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum