Gasje is aangekomen

Post new topic   Reply to topic

View previous topic View next topic Go down

Gasje is aangekomen

Post by Gasje on Sun 16 Aug 2015 - 19:20

Gasje was een tijdje geleden ook al eens langs het partijgebouw gepasseerd. Hij kon zich echter niet meer herinneren waar het zich bevond. Gelukkig wees heer Kimahri hem vandaag de weg. Heel benieuwd betreed Gasje de ontvangstzaal. Niemand te bespeuren.

Kimahri zal wel even andere mensen aan het rondleiden zijn in het gebouw.

Gasje neemt plaats in een stoel in de ruimte en wacht even tot iemand hem de weg komt wijzen.
Gasje

Back to top Go down

Re: Gasje is aangekomen

Post by Kimahri on Sun 16 Aug 2015 - 19:29

Druk waren de dagen geweest en zelf nu was er nog steeds dat gevoel maar ook het gevoel dat alles op zijn plaatsje kwam ... eindelijk toch zuchte ik zacht.

Terug bij het kantoor aangekomen bleek iemand in de ontvangstzaal te staan ... herkennen kon ik deze heer niet,zou deze heer dan Gasje zijn uit Heusden vroeg ik bij mezelf en stapte op de man af..

Welkom heer... u bent Heer Gasje neem ik aan?
Kimahri
Admin

Back to top Go down

Post by Gasje on Sun 5 Jun 2016 - 22:43

Goh, wat was dat lang geleden dat Gasje weer langs het partijgebouw passeerde. Aan de achterdeur begon hij zijn sleutels uit te proberen. Geen enkele leek te passen. Zou hij ze misschien verloren zijn?

Misschien maar eens kijken of iemand hem kan binnenlaten.

Hallo, is daar iemand? Ik ben mijn sleutels blijkbaar verloren...

Diep nadenkend over waar hij zijn sleutels weer had gelaten, zette Gasje zich op de bank naast de inkom, hopend dat iemand hem zou willen binnenlaten.

Last edited by Gasje on Wed 8 Jun 2016 - 12:18; edited 1 time in total
Gasje

Back to top Go down

Post by Kimahri on Tue 7 Jun 2016 - 22:15

Kimahri hoorde nu toch echt gepruts aan de deur van het kantoorgebouw .... wat zullen we nu gaan krijgen .. een bezorgde blik ging naar de deur.

Hallo, is daar iemand? Ik ben mijn sleutels blijkbaar verloren...

Gasje ... Gasje ben jij dat ... Man dat is lang geleden ... euhm zet er eens je schouder tegen ....

Met brede glimlach wachte ik op het geluid die de schouder van de heer zou teweeg brengen bij de deur.

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

Post new topic   Reply to topic